Mire figyelj sportolás közben, ha Pocakos KisMami vagy?

Kismami LIVEKedves SzupeRmamik!

Álljon itt az a néhány nagyon fontos dolog, amelyre oda kell figyelnünk, ha Pocakosan is aktívan sportolunk.

Három dolog van, amit a baba nem szeret. Ha ezekre odafigyelsz, akkor nem lesz probléma.

  1. Túlmelegedés:

Az nem baj, ha picit megizzadsz, mert tested így hűti magát. Az viszont, ha ömlik rólad a víz, ha úgy érzed, hogy nagyon melegszik az arcod, ha kapkodsz a levegő után, azonnal vegyél vissza a tempóból!

  1. Túlnyomás:

Ebből adódóan tilos minden olyan gyakorlat, amely a medence-has környékén túlnyomást eredményez, Ilyen gyakorlatok: hasprések, lábemelések, lábhúzások, alapvetően a hasizom gyakorlatok. Lehet végezni ferde hasizom gyakorlatokat, de azt javaslom, ezt hozzáértő edzői segítség nélkül (nagyon fontos, hogy hozzáértő, nem egy hétvégén végzett személyi edzőkre gondolok, inkább gyógytornászra) nem javaslom Neked.

  1. Oxigén hiány:

Itt jön be a képbe a pulzuskontroll, amit én kötelezőnek szoktam mondani KisMamik esetében. A legtöbb szakértő azt javasolja, 140-145 fölé ne menjen a pulzusunk a babavárás időszakában. Ennek az oka, hogy amennyiben efölött dolgozol, az izmaidnak nagyobb oxigén igénye lesz, ami elvonja Kisbabádtól az oxigént. Ez nagyon veszélyes játék. Már viszonylag kedvező áru pulzusmérő órát is be tudsz szerezni. Figyeld, és ne engedd 145 fölé.

+1. Kerüld a rázkódással járó sportokat végig!

A terhesség elején ennek az oka, hogy a rázkódás megakadályozhatja a beágyazódást, ami korai vetéléshez vezethet. Később, amikor a baba súlya már nagy, nem csak Neki,d e saját magadnak is ártasz vele, hiszen komoly terhet ró a Pici tömege a gátizmaidra, ami később inkontinecia kialakulásához vezethet. Van olyan nő, akik végig fut a terhessége alatt, de mindenki más. Bár én igen intenzíven sportoltam terhességem előtt és alatt is, a futás az első pillanattól rosszul esett.

A lényeg, figyeljünk testünk jelzéseire és Babánkra, ne akarjunk személyes rekordot dönteni ebben az időszakban, konzultáljunk folyamatosan orvosunkkal és élvezzük a mozgás örömét!

Vágysz egy jó kis Közösségre? Gyalogolj, tornázz velünk KisMamikén a SzupeRmami Baba-Mama Kocogó Klubban minden héten Székesfehérváron! További infó: http://szupermami.hu/szupermami-live-edzunk-egyutt-eloben/ és  www.facebook.com/SzupeRmami

Recommended Posts

Leave a Comment